We left our house in Puhoi.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Marleen Bastiaanssen en Lucas - WaarBenJij.nu We left our house in Puhoi.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan en Marleen Bastiaanssen en Lucas - WaarBenJij.nu

We left our house in Puhoi....

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marleen

01 April 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

We hebben ons huis in Puhoi doorgegeven aan een zuid afrikaans stel die ook voor onze kippen zullen zorgen zodat we weer onbezorgd kunnen gaan fietsen.

We zijn van plan om de komende maanden 4500 km te gaan fietsen in Europa. Als je met onze dromen mee wilt gaan kun je het beste aangemeld blijven.
Horen we lange tijd niks van je dan word je geschrapt van de lijst, maar dat wil je dan waarschijnlijk ook.

We left our house in Puhoi again for a long bicycle trip in Europe. Jacqui and Charl will look after our chickens...
We put you on our mailing list but if we don't hear from you for a long time then you might not hear from us anymore. ...until we return to NZ....

If you want to be added or deleted from the mailing list, go to JanandMarleen.waarbenjij.nu

  • 02 April 2016 - 00:37

    Ingeborg Westerbeek:

    Hallo Marleen en Jan,

    Natuurlijk wil ik jullie volgen!!!
    Ik heb nog een hoop te vertellen en hoop, dat jullie gauw weer in Nederland zijn.
    Don't forget me!!!
    Stel dat ik iets verkeerd zou installeren!
    Ik hoop jullie gauw weer te ontmoeten BFFE!!! Best Friends For Ever!

    groetjes
    Ingeborg

  • 02 April 2016 - 00:45

    Willemijn En Hans:

    Hi fooks,
    Natuurlijk wil ik jullie volgen, jullie bedje staat al klaar, zowel in Nederland als in Spanje!! Dus gauw tot ziens!
    Vergeten jullie mijn spulletjes niet?

    Heeeel goeie reis, XXXXX

  • 02 April 2016 - 00:49

    Els Damhuis:

    hoi Marleen en Jan, ik kijk er weer naar uit om jullie belevenissen te delen. Al vast een hele goeie reis gewenst. In the meantime tot Feud's
    Liefs
    Els en Eduard

  • 02 April 2016 - 03:10

    Kathrin :

    Can't believe I missed you this year.....dammm so busy....

  • 02 April 2016 - 08:33

    Jacqueline :

    Hoi Jan en Marleen,
    Ik wil graag jullie belevenissen horen. Heel geode reis en gauw tot ziens
    xxxJacqueline

  • 02 April 2016 - 08:45

    Cor:

    Houi Marleen en Jan,
    Alweer mooie reisplannen. Het houid julie fit en gezond. Inspirerend om te lezen.
    Ik zal jullie met plezier volgen.
    Liefs Cor.

  • 02 April 2016 - 13:39

    Ietje Oerlemans:

    Hallo fietsfanaten!
    Jullie gaan weer een geweldige fietsvakantie doen.
    Ik wens jullie goede reis en heel mooi weer.
    Geniet van al het moois wat jullie tegenkomen.
    Liefs, Ietje

  • 02 April 2016 - 14:39

    Connie:

    Eerst wil ik jullie nog live zien hoor! Tot zaterdag! We hebbeb trouwens 2 nieuwe pups: puk en muk
    Xx

  • 02 April 2016 - 17:21

    Judith&Hermi:

    Hoi Marleen en Jan. Wat fijn van jullie huis. Mooie oplossing. Wij willen jullie zeker volgen en zijn benieuwd naar jullie nieuwe fietsavontuur. Daarna willen we dolgraag afspreken om iets leuks te gaan doen. Oh ja. Ons huis is verkocht, we gaan vanaf 23 april tijdelijk in een chalet op een camping wone. We hebben er zin in en van daaruit gaan we ons "droomhuis" zoeken. Tot dan en veel liefs van Judith en Hermi

  • 02 April 2016 - 19:23

    Ance:

    Natuurlijk blijven we jullie volgen.
    Maar voor jullie eerst een stop in Nederland. Als ik jullie niet meer zie dan hebben we in ieder geval nog even telefonisch contact. Goede reis naar Nederland en doe de groeten aan alle kinderen en kleinkinderen
    Liefs Ance

  • 03 April 2016 - 15:14

    Anja Peperkamp:

    Heb het lef niet om mij te schrappen!!!!!!

  • 03 April 2016 - 15:19

    Anja Peperkamp:

    Ik had nog meer getypt, maar dat is weg. Als ik niet weet waar jullie zijn en hoe het met jullie is raak ik in paniek. Voor nu vast goede reis terug en tot snel bij mama's verjaardag. Dikke

  • 03 April 2016 - 15:25

    Anja Peperkamp:

    Kus voor allebei. Alles na een emotion pakt hij niet.

  • 03 April 2016 - 18:06

    Jan En Gidy Brink :

    Hoi hoi, we zijn een beetje jaloers hoor. Wij vertrekken eind mei richting santiago zoals het er nu uitziet. We hebben tot 4 juli vakantie. Heerlijk om jullie trip al te volgen. Goed idee waar ben je nu. Nl. Hebben wij gedaan in 2006 reis naar Canada . Kun je met de foto's en verhalen meteen een fotoboek maken. Heeeel veel plezier en goed weer‼️Kuss jan en gidy

  • 03 April 2016 - 21:05

    Pieter Vastbinder:

    Graag reispost

  • 03 April 2016 - 22:06

    Angenieta:

    Hallo lieve mensen, ik heb jullie, well jullie blog heeft mij weer gevonden.
    als ik je niet meer zie heb een fijne reis terug naar NL, ik ben jaloers, zou zelfs heel graag gaan. ik oefen op de gym met de fiets instead. Andrew zit met zijn been in het gips, vanwege fractured ankle en ik ga vandaag terug naar de dokter om met die schouder wat verder te komen, want ik wordt er langzamerhand sjagerijnig van. Dus hou alles heel op jullie fietsreis. Big Hug Angenieta

  • 03 April 2016 - 22:55

    Janneke:

    Wij willen alles ook volgen uiteraard! Miss you already, and you only left 12 hours ago xxx

  • 04 April 2016 - 06:17

    Jan En Marleen Bastiaanssen En Lucas:

    Eerste prijs voor Inge die als eerste reageerde!
    We zijn wel gauw in nl maar dan ook snel weer weg..1/7 komen we weer voor langere tijd, tot dan!
    Hi Cor en Ietje, leuk dat jullie meereizen.
    Connie die zien we zaterdag nog en ook Puk en Muk.
    Judith en Hermi, proficiat met de verkoop van jullie huis!
    En ons Ance gaat ook mee, leuk! En Anja was bang dat we haar zouden vergeten..nee natuurlijk lees jij mee, jij bent altijd een van de fanatiekste!
    Jan en Gidy gaan ook weer fietsen, goed hoor; misschien zien we elkaar nog wel in noord spanje of aan de franse west kust; we houden kontakt.
    Pieter houdt van rijstpot en Angeniets uit nz zou ook wel willen fietsen maar helaas nu even niet; sterkte Agniet met je schouder.
    En ons Janneke leest ook mee. kus dad!

  • 04 April 2016 - 07:08

    Jan En Marleen Bastiaanssen En Lucas:

    En tweede prijs was natuurlijk voor Hans en Willemijn in Spanje, die ons pas nog bezocht hebben in NZ en die we volgende weer zien in Spanje! Tot gauw.
    En ons Jacqueline gaat ook mee, erg leuk en onze Rene ook en Els uit Belgie, en Susanne, just back from the real Santiago in Chili en onze Nicolette, all welcome at our site here!
    And last but not least, Kathryn from Puhoi Cottage!
    I am sure, there will be a lot more people but they are too shy, too busy or hesitate or just missed our site because it fell in their spam basket...
    Jan

  • 04 April 2016 - 15:47

    Ad Van Dorst:

    Ik wil jullie graag volgen. Veel plezier op deze nieuwe uitdaging.

    Groet

    Ad

  • 04 April 2016 - 23:39

    Nicolette:

    Kom maar op met jullie reisverhalen, ik lust er wel pap van!

  • 05 April 2016 - 09:15

    Paul & Betty:

    Hey you two. I hope you enjoy (!) your 17 hours at Taiwan airport!!! Pity we missed you at Heins but Betty had early work next day. She got excited by the recommended destination! Did you find a minute to read it?
    Happy travels and no return of the bum blisters Jan.
    Go well, take plenty of pics to fill another photobook and hopefully see you somewhere!
    Hugs
    Paul

  • 08 April 2016 - 18:24

    Mijntje:

    Ik lees ook graag mee!

  • 14 April 2016 - 11:43

    Jan En Marleen Bastiaanssen En Lucas:

    En ook welkom aan Ad, Mijntje en Nicolette and welcome to Paul and Betty ( I Will mail you!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Marleen

Jan en Marleen leven eigenlijk als 'n soort nomaden, hoewel ze wel 2 huizen hebben maar jan wil steeds op reis, dus..... Meestal zijn ze tegenwoordig 6 maanden in Europa en 6 maanden in NZ. Jan en Marleen hebben 3 volwassen kinderen en 5 kleinkinderen. Jan and Marleen live a travelling life, often 6 months in Europe and 6 months in New Zealand and in between they travel to please Jan and Marleen follows happily. They have 3 adult children and 5 grandchildren in NZ. Jan was born in the first half of last centrury and Marleen in the second half. On the pictures you will see the difference!

Actief sinds 31 Maart 2016
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 22601

Voorgaande reizen:

14 Mei 2019 - 15 Oktober 2019

Sailing through the Pacific Ocean

07 Augustus 2018 - 19 September 2018

Biking to Rome

06 Juni 2017 - 15 Augustus 2017

Biking to the Black Sea.

01 April 2016 - 01 Juli 2016

Biking from Andalusia to 's-Hertogenbosch

Landen bezocht: